رپورتاژ

برندینگ – گروه تبلیغاتی مثلث

برند

برند روشی است که یک محصول، شرکت یا فرد توسط کسانی که آن را تجربه می کنند، درک می شود. بیش از یک نام یا یک لوگو، یک برند احساس قابل تشخیصی است که این دارایی ها برمی انگیزند. اصطلاح برند به مفهوم تجاری و بازاریابی اشاره دارد که به افراد کمک می کند یک بیزینس، محصول یا فرد خاص را شناسایی کنند.

برندها ناملموس هستند، به این معنی که شما واقعا نمی توانید آنها را لمس کنید یا ببینید. به این ترتیب، آنها به شکل دادن به برداشت مردم از بیزینس ها، محصولات یا افراد کمک می کنند. برندها معمولاً از نشانگرهای شناسایی برای کمک به ایجاد هویت برند در بازار استفاده می کنند.

آنها ارزش زیادی برای بیزینس یا فرد ایجاد می کنند و به آنها برتری رقابتی نسبت به سایرین در همان صنعت می دهند. به این ترتیب، بسیاری از نهادها با به دست آوردن علائم تجاری به دنبال حمایت قانونی برای برندهای خود هستند.

همانطور که در بالا ذکر شد، یک برند دارایی نامشهودی است که به افراد کمک می کند یک بیزینس خاص و محصولات آن را شناسایی کنند. این امر به ویژه زمانی صادق است که بیزینس‌ها باید خود را از سایرینی که محصولات مشابه را در بازار ارائه می‌کنند، از جمله برندهای عمومی، متمایز کنند.

خدمات دیجیتال مارکتینگ

“بازاریابی دیجیتال” یک اصطلاح چتر است که طیف گسترده ای از استراتژی ها، خدمات و ابزارهای بازاریابی آنلاین را پوشش می دهد در حالی که کسب‌وکارها می‌توانند در مورد کمپین‌های بازاریابی آنلاین خود و روش‌هایی که استفاده می‌کنند، به طور خاص اطلاعاتی کسب کنند، ارزش آن را دارد که آژانس های  موفق را بشناسیم تا ایده خوبی از کجا شروع کنیم.

این خدمات دیجیتال مارکتینگ توسط کسب و کارهای بی شماری برای هدایت ترافیک، تولید سرنخ و جذب مشتریان جدید استفاده شده است. بنابراین چه روی یکی، دیگری یا همه آنها سرمایه گذاری کنید، آنها راهی عالی برای رشد کسب و کار شما در طول زمان هستند.

اگر به دنبال ارتقای کسب و کار خود هستید، در اینجا بهترین خدمات دیجیتال مارکتینگ وجود دارد که باید در نظر بگیرید.


بخش هایی از خدمات دیجیتال مارکتینگ که گروه تبلیغاتی مثلث ارائه می دهد عبارت اند از:

  • طراحی گرافیک دیجیتال و شخصی سازه شده
  • موشن گرافی و اینفوگرافی
  • سئو سایت
  • طراحی سایت
  • ایمیل مارکتینگ
  • تولید محتوای فضای دیجیتال
  • کنترل محتوا
  • افزایش ترافیک ارگانیک سایت
  • کمپین های تبلیغاتی دیجیتال
  • فروش مستقیم به خریدار
  • کاهش قیمت در لید و افزایش ایمپرشن
  • پروموشن با ابزارهای گسترده
  • حفظ رکورد های رجوع به سایت

بیزینس پلن

 

  • طرح کسب و کار یا بیزینس پلن چیست؟
  • با اکثر ایده های تجاری عالی، بهترین راه برای اجرای آنها داشتن یک برنامه است. بیزینس پلن طرح کلی نوشته شده ای است که شما به دیگران، مانند سرمایه گذارانی که می خواهید آنها را در سرمایه گذاری خود جذب کنید، ارائه می دهید. این پیشنهاد شما برای سرمایه گذاران است و با آنها در میان می گذارید که اهداف استارت آپ شما چیست و چگونه انتظار دارید سودآور باشید.
  • همچنین به عنوان نقشه راه بیزینس شما عمل می کند، کسب و کار شما را در مسیر درست نگه می دارد و از رشد و تکامل عملیات شما برای دستیابی به اهداف مشخص شده در برنامه اطمینان می دهد. همانطور که شرایط تغییر می کند، یک طرح تجاری می تواند به عنوان یک سند زنده عمل کند اما همیشه باید اهداف اصلی کسب و کار شما را شامل شود.
  • چرا به یک بیزینس پلن نیاز دارم؟
  • شروع یک کسب و کار جدید با سردرد همراه است. آمادگی برای آن سردردها می تواند تأثیر آنها را بر تجارت شما تا حد زیادی کاهش دهد. یکی از گام‌های مهم در آماده‌سازی برای چالش‌هایی که استارت‌آپ شما ممکن است با آن مواجه شود، نوشتن یک طرح کسب‌وکار قوی است.
  • نوشتن یک طرح کسب و کار به شما کمک می کند تا با وضوح بیشتری درک کنید که برای رسیدن به اهداف خود چه کاری باید انجام دهید. طرح کسب و کار تمام شده همچنین به عنوان یادآوری این اهداف برای شما عمل می کند. این ابزار ارزشمندی است که می‌توانید به آن مراجعه کنید و به شما کمک می‌کند متمرکز و در مسیر خود بمانید.
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا