دیجیتال مارکتینگ و صول بازاریابی دیجیتال

دیجیتال مارکتینگ

اطلاعاتی در مورد دیجیتال مارکتنیگ و تمام روش های بازاریابی اینترنتی

دیجیتال مارکتینگ

تسلط بر اصول دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال جزو موارد حیاتی برای حضور در بازار رقابتی امروز است و یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ با احاطه بر این موارد می تواند موفقیت مجموعه و برند خود را تضمین کند. آسمونی در این مقاله اصول دیجیتال مارکتینگ را برای شما عزیزان شرح می دهد.

سئو  Search Engine Optimization و بازاریابی موتورهای جستجو  Search Engine Marketing

به جرات میتوان گفت سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو و کاربران، گسترده ترین مبحث آنلاین مارکتینگ است که طی آن تمامی مباحث آن پیج ( کدنویسی، لینک های داخلی و…… ) و آف پیج (ورودی های سایت مانند رپورتاژآگهی ،شبکه های اجتماعی و…. ) باید بررسی و انجام پذیرد.

از راه های میانبر برای قرار گرفتن در صدر لیست گوگل، میتوان به گوگل ادوردز اشاره کرد.

بازاریابی ایمیلی Email Marketing

ایمیل مارکتینگ دارای سطوح مختلف می باشد و یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ با توجه به شرایط می تواند به منظور اطلاع رسانی ،خوش آمدگویی و بازاریابی مجدد کاربران از طریق اتوماسیون ایمیل از این روش استفاده کند. زمان بندی در ایمیل مارکتینگ تعیین کننده می باشد.

تبلیغات بنری Display Banner

بصورت معمول یک کارشناس بازاریابی دیجیتال حجم زیادی از وقت خود را صرف انتخاب، پیگیری و آنالیز تبلیغات بنری خود میکند.پرداخت تبلیغات بنری بصورت های مختلف مانند ماهانه،کلیکی ،همکاری در فروش و…. انجام میشود.

بازاریابی محتوایی  Content Marketing 

اصیل ترین روش بازاریابی و افزایش ترافیک سایت، بازاریابی براساس ارائه محتوای مناسب و مرتبط است.

یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ باید محتوای مناسب برای سه طیف کاربر در موقعیت جستجوگر، بررسی کننده و انتخاب کننده را ارائه کند.

فراموش نکنید آینده بازار در اختیار اینفوگرافیک و محتوای ویدئویی می باشد.

بازاریابی در شبکه‏ های اجتماعی  Social Network Marketing

شبکه های اجتماعی یا سوشال مدیا می تواند به برگ برنده برند شما در تبلیغات به لحاظ معرفی برند، ارتباط با کاربر و هزینه پایین تبدیل شود.

بصورت استاندارد شما باید حداقل در فیسبوک، گوگل پلاس، اینستاگرام، تلگرام، توییتر، لینکدین، پینترست و یوتیوب حضور مستمر داشته باشید. (لیست شبکه های اجتماعی)

بازاریابی موبایل  Mobile Marketing

تمامی امکانات موبایل از قبیل ارائه اپلیکیشن، تبلیغات درون نرم افزارهای تلفن همراه، اس ام اس و تبلیغات یو اس اس دی در این مبحث جای دارند.

تمامی موارد ذکر شده ابزار یک مدیر دیجیتال مارکتینگ است اما برای موفقیت شما نیاز به خلاقیت، ذوق هنری، مهارت فروش ، آنالیز و ارتباطات قوی خواهید داشت.

مهم: فرآیند جمع‌آوری اخبار به صورت خودکار انجام می‌گیرد. مسئولیت صحت محتوای این خبر بر عهده‌ی وبسایت منبع و منتشر کننده‌ی آن است. با این وجود در صورتی که به محتوای این خبر اعتراض دارید با ما تماس بگیرید.

  • گزارش خطا
  • پیشنهاد به دیگر مخاطبان
  • ۰
  • ۰