رپورتاژ

مشخصات خرید مدل های مختلف کولر گازی هایسنس

مشخصات خرید مدل های مختلف کولر گازی هایسنس
مشخصات خرید مدل های مختلف کولر گازی هایسنس

سیستم های تهویه مطبوع از تجهیزات مهم ساختمانی هستند و در این نوشتار قصد داریم به بررسی مشخصات خرید مدل های مختلف کولر گازی هایسنس بپردازیم. اسپلیت ها از بهترین دستگاه های برودتی می باشند که قدرت هوادهی بسیار بالایی دارند و در مدت زمان کوتاهی محیط را به درجه مورد نیاز کاربران می رسانند. ساختار این سیستم از یونیت داخلی و خارجی تشکیل می شود که به وسیله لوله های مسی به یکدیگر متصل می شوند. یونیت داخلی درون محیط نصب می شود که به صورت دیواری و یا ایستاده طراحی می شوند. یونیت خارجی که به آن کندانسور هم گفته می شود، در فضای باز مانند حیاط، تراس و یا پشت بام قرار می گیرد.

برندهای مختلف برای پوشش تقاضا برای سیستم های اسپلیت فعالیت می کنند و هایسنس از سازنده های معتبر در این عرصه به شمار می رود. کمپانی هایسنس فعالیت خود را از سال 1969 آغاز کرده است و محصولاتی مطابق استانداردهای روز طراحی می کند. برای بررسی خرید مدل های مختلف کولر گازی هایسنس باید بدانیم که اسپلیت ها و دیگر محصولات این شرکت در 13 کشور دنیا تولید می شود و اصالت برند آن چینی می باشد. به واسطه تکنولوژی های به روز بکار رفته در این کولر، بازدهی هوادهی آن بالا می باشد و مورد استقبال گسترده ای قرار می گیرد.

فروشگاه اینترنتی دماپویا ارائه دهنده تمامی تجهیزات ساختمانی و سیستم های تهویه مطبوع، گرمایشی و آبرسانی می باشد و تمامی این محصولات را به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می دهد. شما می توانید مدل های مختلف این سیستم ها را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. در صفحه قیمت کولر گازی هایسنس می توانید قیمت مدل های مختلف و همچنین مشخصات آن ها را بررسی کرده و پس از مقایسه بهترین مدل را متناسب با شرایط محیط خود خریداری نمایید. این مجموعه به سراسر کشور ارسال دارد و نیازی به اتلاف وقت و هزینه برای رفت و آمد نخواهد بود.

ناگفته نماند که اسپلیت ها ظرفیت هوادهی مشخصی دارند که با واحد بی تی یو (BTU) بر ساعت سنجیده می شود. برای انتخاب بهترین دستگاه که بتواند محیط شما را پوشش دهد، بایستی متراژ محیط خود را در نظر داشته باشید. همچنین شرایط آب و هوایی منطقه مورد نظر و تعداد پنجره ها و تراکم جمعیت نیز تاثیرگذار اند. پیش از خرید مدل های مختلف کولر گازی هایسنس در نظر داشته باشید که این محصول در ظرفیت هوادهی 9000 الی 36000 بی تی یو بر ساعت طراحی می شود. البته مدل های ایستاده این محصول تا ظرفیت 90000 نیز تولید می شوند تا بتوان برای مکان های بزرگ با مساحت گسترده مورد استفاده قرار داد. به عنوان نمونه این سری از کولرهای هایسنس برای سالن های اجتماع، مساجد، کارگاه ها و فروشگاه های زنجیره ای کاربرد دارند. مدل های دیواری نیز برای منازل، هتل ها، مراکز آموزشی، مطب ها و رستوران ها قابل استفاده می باشند.

برای کاهش مصرف برق طراحان هایسنس در برخی از مدل ها از کیت اینورتر استفاده می کنند که مصرف انرژی را تا 60 درصد کاهش می دهد. برای بررسی مشخصات خرید مدل های مختلف کولر گازی هایسنس باید به این نکته نیز توجه داشت؛ چرا که هزینه های برق یکی از دغدغه های اصلی خریداران کولر گازی است. تکنولوژی های دیگری که در این اسپلیت به کار می رود شامل فیلترهای پیشرفته برای تصفیه هوا می باشد که قابل شستشو هستند. این فیلترها ذرات آلاینده را جذب می کنند تا مانع از انتشار آن ها در محیط شود.

این محصولات هایسنس مجهز به کمپرسورهای قوی می باشند که قابلیت هوادهی بالایی دارند. این نوع کمپرسور از سری روتاری می باشد. نمایشگردیجیتالی در آن طراحی می شود که اطلاعات دستگاه را به کاربر نشان می دهد. پرتاب باد توسط این اسپلیت به صورت عمودی بوده و به صورت دستی قابلیت پرتاب باد افقی هم دارد. می توان آن را به همراه ریموت کنترل تنظیم کرد. برای خرید مدل های مختلف کولر گازی هایسنس لازم است بدانید که این اسپلیت ها قابلیت کنترل سه دور فن پنل داخلی همراه با حالت اتوماتیک دارند. می توان نور پنل آن را خاموش کرد و در حالت خواب آن را تنظیم کرد.

جهت خرید انواع کولر گازی هایسنس به این صفحه مراجعه کنید

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا