ورزشی

نتیجه بازی های کدام تیم مدعی ۳-۰ می شود؟/ متن قرارداد به ریال؛ هنگام پرداخت معادل نرخ دلار!

نتیجه بازی های کدام تیم مدعی ۳-۰ می شود؟/ متن قرارداد به ریال؛ هنگام پرداخت معادل نرخ دلار!

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال پیش از شروع بازی های لیگ برتر اعلام کرد اگرتیمی از سقف قرارداد عبور کند و شکایتی علیه اش مطرح شود، کمیته انضباطی می تواند نتیجه بازی تیم متخلف را ۳- ۰ به سود حریف اعلام کند.

یادداشت مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس بر این شائبه دامن زد که یکی از تیم های مدعی از سقف قرارداد عبور کرده و قرار است نتیجه بازی هایش از سوی کمیته ی انضباطی ۳-۰ به سود حریفان اعلام شود. اما واقعیت این است که شکایتی از سوی تیمی علیه تیمی مطرح نشده است. بلکه سازمان بازرسی کل کشور به قراردادهای منعقده از سوی دو تیم ایراد گرفته و قرار است این دو باشگاه در این خصوص توضحیات لازم را ارایه دهند.

قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال به طور شفاف در این باره صحبت کرده و گفته است: متوجه شدیم یکی از باشگاه‌ها، قرارداد یک بازیکن ایرانی را ریالی نوشته اما تبصره‌ای گذاشته و اعلام کرده هنگام پرداخت معادل قیمت دلار! یک نکته دیگر هم در مورد باشگاه دیگری بود که حدود ۳۰۰ درصد قرارداد سال دوم را افزایش داده بود و تعهداتی که ایجاد می‌شد. هدف این قانون این بوده که کنترل شود اما این مسائل مغایر با دستورالعمل بود که قرار شد تصمیم‌گیری شود. ما بخشی از ادله مستندات این باشگاه را گرفته‌ایم و مابقی را هم می‌گیریم. نهایتا به کمیته انضباطی تقدیم می‌کنیم. ما فقط گزارش‌ دهنده هستیم و اگر لازم باشد، به کمیته انضباطی می‌رود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا