رپورتاژ

تعمیر درب اتوماتیک در کرج

تعمیر درب اتوماتیک در کرج برای انواع مختلف درب های اتوماتیک شامل درب های لولایی ، تاشو ، ریلی و … انجام می شود.

در این منطقه ی خوش آب و هوا ، شاهد استفاده از درب اتوماتیک در مکان های مختلفی شامل فروشگاه ها ، مغازه ها ، مراکز درمانی ، بانک ها ، شرکت ها ، پاساژها و … هستیم. یکی از خدمات موردنیاز در این منطقه ، سرویس و تعمیر درب اتوماتیک است. زیرا عوامل مختلفی موجب شده که درب اتوماتیک در مواقعی دچار مشکل شود.

بیشتر بخوانید: کرکره برقی پارکینگ

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تعمیر درب اتوماتیک با کارشناسان ما در ارتباط باشید

تعمیر درب اتوماتیک

به ویژه که کرج ، زمستان های بسیار سردی دارد و این سرمای شدید هوا در عملکرد درب اتوماتیک اختلال ایجاد کرده و رگلاژ آن را بر هم می زند. بهتر است با سرویس های دوره ای درب اتوماتیک از خرابی درب اتوماتیک جلوگیری کنید.

بیشتر بخوانید: کرکره مغازه

موارد نیاز به تعمیر درب اتوماتیک در کرج

درب اتوماتیک باز نمی شود.

درب اتوماتیک پس از باز شدن ، بسته نمی شود.

کار نکردن ریموت درب اتوماتیک ، مشکل شایعی برای درب های اتوماتیک واقع در مینی سیتی است.

درب اتوماتیک در زمان باز شدن ، لرزش داشته و صدای زیادی ایجاد می کند.

باز و بسته شدن درب اتوماتیک به اشتباه انجام شده و زمانی که هیچ فردی در مقابل درب قرار نداشته ، درب باز و بسته می شود.

تنظیمات حرکتی درب اتوماتیک بر هم خورده است.

لت های درب اتوماتیک به صورت کامل بسته نمی شوند. گاهی لت های درب پس از کمی باز شدن ، سریعاً بسته می شوند.

و …

بیشتر بخوانید: درب اتوماتیک فست رول

معتبرترین نمایندگی تعمیر درب اتوماتیک در کرج

تعمیر درب اتوماتیک در کرج تعمیر درب اتوماتیک در کرج

مجموعه ” ایپاکو ” ، یکی از معتبرترین نمایندگی های تعمیر درب اتوماتیک در تهران است که آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی در منطقه ی مینی سیتی می باشد. این مجموعه دارای تکنسین هایی است که از تجربه و مهارت بسیار بالایی برخوردار هستند. عیب یابی و تعمیر درب اتوماتیک ، تخصص این تکنسین ها است. از این رو با یک نگاه کوچک به درب اتوماتیک قادر هستند ایرادات آن را شناسایی نموده و سریعاً به منظور تعمیرات درب به سراغ قطعه ی معیوب درب اتوماتیک بروند.

بیشتر بخوانید: حفاظ پنجره

ارائه خدمات تعمیر درب اتوماتیک در کرج در اسرع وقت انجام می شود. با توجه به اینکه خرابی درب اتوماتیک ، روند فعالیت ها و تردد افراد را دچار مشکل می کند ، تعمیرات فوری آن از اهمیت بسزایی برخوردار است. با توجه به اینکه احتمالاً اغلب مراکز تعمیر درب اتوماتیک در کرج دور هستند ، تعمیر فوری درب اتوماتیک در کرج با چالش های مختلفی روبرو است. اما نمایندگی رسمی تعمیرات درب اتوماتیک در مینی سیتی ( ایپاکو ) ، این مشکل را حل نموده و در سریعترین زمان برای تعمیرات انواع درب اتوماتیک در این منطقه حاضر می شود.

بیشتر بخوانید: حفاظ برقی آپارتمان

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تعمیر کرکره برقی با کارشناسان ما در ارتباط باشید

تعمیر کرکره برقی

مسئله ای که از همه ی توضیحات گفته شده مهمتر است ، کیفیت خدمات تعمیری است. تخصص و تجربه ی بالای تکنسین های ما ، سبب ارائه خدمات در بالاترین سطح کیفی شده است. کیفیت تعمیرات درب اتوماتیک را می توان از عملکرد آن پس از تعمیرات متوجه شد.

بیشتر بخوانید: کرکره برقی صنعتی

تعمیر درب اتوماتیک مغازه ای یا فروشگاهی در کرج

یکی از پرکاربردترین مصارف درب اتوماتیک ، نصب در مغازه ها و فروشگاه ها می باشد. درب های اتوماتیک مغازه ای در مدل های مختلفی شامل درب اتوماتیک ریلی ، لولایی ، تاشو و … وجود دارند که تعمیرات هر یک از آنها برای تکنسین های ما به راحتی آب خوردن است.

زمانی که درب اتوماتیک مغازه خراب می شود ، باید سریعاً با نمایندگی تعمیر درب اتوماتیک در کرج تماس حاصل نمود. زیرا خطا در باز و بسته شدن درب اتوماتیک مغازه ، ممکن است موجب انصراف مشتریان از ورود به مغازه شود.

انتخاب یک نمایندگی معتبر و مجرب تعمیرات درب اتوماتیک از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. زیرا برخی از مراکز فاقد مهارت و تجربه در این زمینه هستند و با عملکرد ضعیف خود ، موجب وارد شدن صدمه به درب های اتوماتیک می شوند.

بیشتر بخوانید: تعمیر جک پارکینگی پروتکو

اصول مهم در عیب یابی و تعمیرات انواع درب هوشمند در کرج

تعمیر درب اتوماتیک در کرج باید با توجه به اصول مهمی انجام شود تا عملکرد درب اتوماتیک به درستی انجام شود و آسیبی به اجزای درب اتوماتیک وارد نشود. یک تکنسین حرفه ای و ماهر به تمامی این اصول واقف بوده و در حین تعمیرات به این موارد توجه دارد.

یکی از اصول مهم در ارتباط با تعمیر درب اتوماتیک در کرج ، استفاده از لوازم یدکی اصل و مرغوب است که موجب افزایش طول عمر درب اتوماتیک شود و کیفیت عملکرد درب اتوماتیک را بهبود ببخشد.

برخی از تکنسین ها تنها به فکر این مسئله بوده که تعمیر درب اتوماتیک در کرج را سریعاً انجام دهند تا زحمت کمتری کشیده و منفعت بیشتری ببرند. اما تکنسین های ایپاکو کاملاً منصف و دلسوز هستند و با صبر و حوصله فراوان به تعمیر درب اتوماتیک در کرج اقدام می کنند. آنها نخست سعی کرده که قطعات معیوب را تعمیر کنند و در نهایت اگر تعمیرات قطعه امکان پذیر نبود به تعویض آن می پردازند.

بیشتر بخوانید: تعمیر درب شیشه ای

مرور اجمالی برخی از خدمات ارائه شده برای تعمیرات درب اتوماتیک در کرج

تعمیر درب اتوماتیک در کرج

در تعمیر درب اتوماتیک در کرج به ارائه تمامی خدمات موردنیاز اقدام می شود :

  • تعمیر و تعویض برد الکترونیکی درب
  • تعمیر و تعویض موتور الکتریکی درب
  • تعویض فیوزهای سوخته درب
  • تعمیر ریل های درب اتوماتیک
  • تعمیر و تعویض جک درب پارکینگ
  • ریست نمودن درب اتوماتیک
  • اعمال تنظیمات مختلف درب اتوماتیک
  • رگلاژ درب اتوماتیک شیشه ای
  • تعویض شیشه های شکسته لت های درب اتوماتیک
  • تعویض فریم های آسیب دیده درب
  • و …

بیشتر بخوانید: تعمیر جک پارکینگ

نرخ تعمیرات درب اتوماتیک در کرج

هزینه تعمیرات بر اساس خدمات ارائه شده ، متفاوت خواهد بود. نرخ خدمات تعمیراتی ایپاکو در مقایسه با سایر مراکز تعمیراتی ، مناسب است. هزینه ایاب و ذهاب ، اجرت تکنسین ، نرخ قطعات تعویضی و … از جمله مواردی هستند که در مجموع تعیین کننده نرخ تعمیرات می باشند.

با توجه به اینکه کیفیت خدمات ما بسیار بالا است و ما اغلب خدمات ارائه شده از سوی خود را گارانتی می کنیم ، نرخ های ما واقعاً مناسب است. کیفیت بالای خدمات ، از انتظارات اصلی مشتریان است و ما به حساسیت های مشتریان آگاه بوده و تمام تلاش خود را برای کسب رضایت آنها انجام می دهیم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا